Thursday, November 5, 2009

hehehehehe....







aku xtau nk post apa lak...hehehe...men taip je ni ikut suka ati ja...pejam celik pejam celik dh pon abih zaman student aku...adess...nk kena pk psl keja plk pasni.....huhuhu...mls betul...skrg ni bukan senang nk dpt keja....ni semua kenangan aku dgn kwn2 serumah aku.....time student ni best jgk...aku ada jgk men netball tuk wakil kolej aku..tp x pernah menang pon...adess....ni aku buh pic aku ngn kwn aku ms aku jd student kt kolej...korg tgk la erk....



aku dh 3 thn blajar...tp keja xtau lg nk dpt kat mana...hampeh tul....harap2 la aku dpt keja elok nti...x la menyusahkan mak ayah aku lg pasni....skrg ni nk keja semua susah...apply sedia dpt dak pon....mau x mau kena jgk la buka ladang anggot sebulan dulu...hummmm.....

0 comments:

Post a Comment