Friday, November 6, 2009




post kali ni aku nk cita tentang kwn2 kedah 3 pg raya umah aku hr tu.....apa2 pon aku ucapkan tima kasih kt korang semua sb sudi dtg ke teratak buruk mone....kedatangan korg mone hargai sgt sb ada jgk yg aku x kenai..tp depa kata budak2 tu org2 lama kedah3....xpe la..bedal je...aku senang je dgn sapa2 pon....




* ni la makanan yg mak aku sediakan tuk kwn2 semua...aku tlg jgk..hehehehe...kui 4 pg dh kena bgn g market...ngantuk siot....
sian aku tgk depa semua lapaq...mau x lapaq...janji kui 12 nk betolak...pukui 3 bru nak smp....aku xtau la jem kt mana geng nih....tp apa pon aku bersyukur kerna selamat smp jgk akhirnya depa ni semua...
** lepas abih beramas2 kt umah aku...depa bt trip p umah abg yus dgn abg roy plk....**
p/s :- kwn2...raya haji ni mai len erk umah mone.....s3l4maT h4rI r4Ya 4id1l4DhA.....maaf zahir dan batin....

1 comments:

QaseH said...

mone aya mai umah laaaaaaaaa....duk ajak org p umah dia ja...best ka p umah mone..hahha

Post a Comment